یکشنبه 3 تیر ماه 1397 | ثبت نام | ورود | کاربر مهمان  | فارسی   English
در روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خردادماه سال ۹۶ به دعوت اتاق بازرگانی ایران، حسین عبده تبریزی در نشستی در محل اتاق ایران با عنوان «موقعیت امروز برجام و بازار سرمایه» سخنرانی نمود.
یمن مدیریت و هدایت درست، حمایت‌های گسترده‌ی همه‌ی ارکان حکومت، و نیز پشتیبانی ملی از تیم؛ وضعیت تیم ملی ایران به مراتب بهتر از سایر بخش‌ها شده و بویژه فراتر از بخش‌های اقتصادی کشور رفته است.
بن‌اندجری از جمله آن افته‌های جالبی است که نمونه‌ی فارسی ندارد و به‌ناچار دست به دامن ترجمه شده‌ایم. ما در ایران از مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌ها سخن می‌گوییم.
مندلبروت یکی از تأثیرگذارترین فیزیک‌دانان دنیای اقتصاد و مالی است. او همان کسی است که نشان داد داده‌های بازارهای مالی و بازده‌های سهام نه آن‌طور که #باشلیه اشاره کرده بود.
Print Send to Friends
دوشنبه 30 مرداد ماه 1396 | hits : 2299 | Code: 1451
پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار


حسین عبده تبریزی در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار که طی روزهای 25 و 26 مردادماه در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، شرکت کرد.

حسین عبده تبریزی در پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش نام تجاری در توسعه‌ی کسب‌وکار که طی روزهای 25 و 26 مردادماه در سالن همایش ساختمان ساپکو مشهد با حضور تعداد زیادی از صاحبان صنایع کشور برگزار شد، شرکت کرد. وی در این همایش تحلیلی از نقش برندها در توسعه‌ی ملی ارائه داد، و بویژه بر اهمیت "برند شهر" در فرایند توسعه تأکید کرد. او شهر را به مثابه‌ی کانون توسعه‌ معرفی کرد که از درون آن اشتغال، کارایی و کارآفرینی می‌جوشد. وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه‌ی برندینگ شهری، سرمایه‌گذاری در صنایع جدید و استارت‌‌آپ‌ها با اتکا بر برندینگ را گام مؤثری در افزایش تولید ناخالص ملی دانست.

بعضی اسلایدهای سخنرانی را در این‌جا می‌یابید.

فرم ثبت نظر
نام
آدرس ايميل
متن نظر *
متن کنترلی را وارد کنيد *

در اين بخش نظری ثبت نشده است.
© Copyright 2011 iranfinance.net All Rights Reserved. Powered by : HomaNic.com | Developed by :